Четвер, 21.11.2024, 09:37
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

14-16 травня 2013р. відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Фундаментальна освіта ХХІ століття: наука, практика, методика", яку спільно організували та провели кафедра математики та кафедра фізики Харківського національного університету будівництва та архітектури. До переліку організаторів заходу увійшли: Міністерство освіти і науки України, Харківський національний університет будівництва та архітектури, Білоруський державний університет, Воронезький державний архітектурно-будівельний університет, Харківська національна академія міського господарства, Національний технічний університет "ХПІ", Національний технічний університет "КПІ". Харків зустрів учасників конференції теплом, яскравим сонцем і начебто спеціально приготованим сюрпризом – цвітінням каштанів. На конференції було представлено понад 60 доповідей від учасників з різних закордонних держав (Російської Федерації, Республіки Білорусь, Угорщини, Ізраїлю, Колумбії, Марокко, Туркменістану), а також вітчизняних науковців з Києва, Дніпропетровська, Донецька, Полтави, Миколаєва, Харкова. Представлені дослідження та розробки охопили широке коло питань за тематикою конференції.

Відкриття конференції ректором Харківського національного університету будівництва та архітектури, д. арх., професором Ю.М. Шкодовським

Президія пленарного засідання

Конференція розпочалася із зустрічі, привітання гостей та їх знайомства з першим проректором з науково-педагогічної роботи професором Д.Л.Чередніком. На пленарному засіданні із вступним словом виступив ректор Харківського національного університету будівництва та архітектури, народний архітектор України, доктор архітектури, професор Ю.М.Шкодовський. Вітаючи наукове зібрання, ректор зазначив, що розуміння традицій і вивчення тенденцій фундаменталізації освіти, особливостей цього процесу на сучасному етапі розвитку суспільства дозволить удосконалити систему професійної підготовки майбутнього фахівця з урахуванням нових вимог життя, не відмовляючись від того позитивного і цінного, що було накопичено системою освіти за її попередню історію. Для представлення свої наукових доробок на пленарному засідання з доповідями виступили перший проректор ХНУБА, професор Д.Л.Череднік, завідувач кафедрою загальної фізики Білоруського державного університету І.І.Жолнеревич, а також гостя з Колумбії Онелія Куба Гера. Професор Д.Л.Череднік зауважив, що усвідомлюючи значимість фундаменталізації освіти для майбутніх інженерів у Харківському національному університеті будівництва і архітектури цій проблемі приділяється належна увага з метою відпрацювання теорії, а також створення моделі формування компетентного фахівця, який повинен відповідати вимогам сучасного ринку праці. Тому проблематика фундаменталізації стала предметом її пильного вивчення професорсько-викладацьким складом нашого університету. Професор В.М.Колпачев (Росія) та доцент І.І.Жолнеревич (Білорусь) відзначали схожі до вітчизняних проблеми, які існують у фундаменталізації освіти вищих навчальних закладів своїх країн. Онелія Куба Гера, учасниця конференції з далекої Колумбії, розповіла про особливості викладання фізики у вищих навчальних закладах Південної та Північної Америки.

Виступає к. ф.-м. н., доц. Жолнеревич І. І. із доповіддю "Проблемы адаптации студентов первого курса на физическом факультете БГУ"


К. ф.-м. н., доц. Казачков О.Р. розповідає про навчальні проекти з фізики та наочно демонструє деякі з них

Подалі протягом трьох днів понад 100 учасників конференції у рамках секційних засідань: "Роль фундаментальної підготовки в системі підвищення якості технічної освіти", "Проблеми та перспективи фундаментальних досліджень у вищому технічному закладі", "Роль дисциплін природно-наукового циклу в системі безперервної освіти" обговорювали найгарячіші проблеми, пов’язані з фундаменталізацією освіти, демонстрували свої досягнення, проводили майстер-класи. Робочі дні конференції пролетіли миттєво та були дуже насичені новою інформацією і непереборним бажанням вже завтра розпочати роботу використовуючи ідеї та пропозиції, що народилися в плідних дискусіях. З доповідей учасників відчувалося, що їх наукові розробки досить ґрунтовно підготовлені та ретельно відібрані ті головні результати і питання, які набули певної "остроти”. Особливо відповідально готувалися до цього форуму кафедри фізики та математики нашого університету, адже саме на їх базі проводилася Міжнародна науково-практична конференція "Фундаментальна освіта ХХІ століття: наука, практика, методика" і колективи цих кафедр зробили все можливе, щоб забезпечити найкращі умови для творчого спілкування педагогів, вчених, представників бізнесу і різних громадських організацій. За відгуками викладачів фундаментальних дисциплін, що працюють в університетах і коледжах різних країн світу ця конференція стала подією непересічного значення, оскільки дозволила на міжнародному рівні акцентувати увагу на найважливіших проблемах сучасної інженерно-технічної освіти, зокрема, фундаментальної підготовки.


Учасники секції "Роль дисциплін природно-наукового циклу в системі безперервної освіти"

Учасниками круглого столу, який завершив роботу конференції було прийнято рішення резолюцію із рекомендаціями щодо шляхів вирішення існуючих проблем з фундаменталізації підготовки студентів у технічному університеті. В урочистій святковій обстановці круглого столу також найкращі наукові роботи та виступи було відмічено грамотами та сертифікатами учасників. Отже Міжнародна науково-практична конференція "Фундаментальна освіта ХХІ століття: наука, практика, методика" продемонструвала глибокий інтерес до проблем фундаменталізації освіти в різних куточках світу, згуртувала викладачів та науковців різних держав, які з радістю поділилися своїми науковими досягненнями й набули досвіду наукової комунікації та співпраці.

Учасники пленарного засідання проф. Петченко О.М., доц. Даньшева С.О. (Україна), Онелія Куба Гера (Колумбія)


Вручення дипломів під час заключного пленарного засідання